Haberler



 

 



MÜŞTERİ MEMNUNİYET ANKETİ
Klinik Adı:
Tarih:
Anketi Cevaplayan:

Hizmet Süreci Çok Kötü Kötü Orta İyi Çok İyi
1.     Periyodik bakım ziyaretlerinin taahhüt edildiği şekilde yerine getirilmesi
2.     Servis hizmeti sonrasında yapılan işlemler hakkında yeterli bilginin size net olarak verilmesi
3.     Bildirilen yazılı/sözlü şikayetlere hızlı çözüm sunulabilmesi (arıza değil)
4.     Teknik servisin arızaya müdahale süresi yeterliliği
5.     Teknik servisin arızayı teşhis etme süresi yeterliliği
6.     Teknik servisin arıza giderme süresi
7.     Teknik servis firmasının merkezine ulaşılabilirlik (telefon veya mail ile)
8.     Teknik servis firma merkezinin yaklaşımı ve profesyonelliği
9.     Teknik servis firmasının telefon desteğinin yeterliliği
10.  Teknik servis firmasının, arıza tespiti sonrasında gerekli yedek parçayı zamanında temin etmesi

Servis Personeli
1.     Teknisyenlerin size olan yaklaşımı ve iletişimi 
2.     Teknisyenlerin dış görünüşlerine gösterdikleri özen (iş elbiselerinin temiz, düzgün olması)
3.     Teknisyenlerin kendilerini tanıtmasına yardımcı olacak yaka kartı gibi görsel  aksesuar kullanmaları
4.     Teknisyenlerin bakım/onarım sırasında hijyenik/steril koşullar yaratarak çalışması
5.     Teknisyenlerin teknik problemleri çözme becerisi /yetkinliği
6.     Teknisyenin yanında getirdiği yedek parçanın yeterli olması
7.     Teknisyenin size güven vermesi
8.     Teknisyenin sosyal yönünün/ iletişiminin kuvvetli olması
9.     Teknisyenin verdiği hizmet sonrası hazırladığı raporların bir kopyasını size teslim etmesi 
10.  Teknik Servis fimanızın Teknisyenlerinin teknik bilgi yeterliliği

Yetkili Teknik Servis Firmanız
 
Teknik Servis Firmanızdan genel olarak memnuniyetiniz

İlave Görüş, Öneri veya Şikayetleriniz varsa, bu bölüme yazabilirsiniz.

 

 

 
 

 

Ece Diateknik Tıbbi Sistemler